Savonlinnan Fysiokulma Oyfindusonfacebook.png

Yritys on perustettu vuonna 2000 ja olemme valtakunnallisen fysioterapiaketjun AURON itsenäinen partneri. Toimimme tiiviissä yhteistyössä Fysiokeskus Oy Savonlinna kanssa, jonka vastaanotot sijaitsevat tiloissamme Savonlinnan linja-autoasemalla.

Toimintamme painopisteet ovat tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapiassa, neurologisessa kuntoutuksessa, kuntovalmennuksessa ja alaraajaongelmien ratkaisuissa. Panostamme toiminnassamme uusimman tiedon ja osaamisen sekä uusimpien tutkittuun tietoon perustuvien hoitomenetelmien käyttämiseen hoidoissamme.

Etenemme hoidoissamme suunnitelmallisesti asiakkaan fyysisten ongelmien pohjalta. Ensimmäiseksi uudelle asiakkaalle tehdään tarkka fysioterapeuttinen tutkimus. Hoitosarjan aluksi keskitytään nopeaan kivun ja vaivaavien oireiden lievitykseen ja jatkossa varsinaisen ongelman eli kipujen ja oireiden syyn löytämiseen ja poistamiseen. Asiakkaan kanssa laaditaan yhdessä yksilöllinen hoitosuunnitelma (1-3 kk) ja nimetään hänelle tarpeen mukaan vastuuterapeutti.

Hoidot sisältävät fysioterapeutin tekemät kuntouttavat toimenpiteet: fysioterapia, mobilisointi, hoitava hieronta, harjoittelu terapiasaleilla sekä ohjatut kotiharjoitteet. Hoidamme asiakasta tehokkaasti uusimman tiedon, taidon sekä hoitomenetelmien mukaisesti. Ammattitaitomme, kokemuksemme ja jatkuva kouluttautuminen takaavat hoitojemme korkean laadun. Asiakkaamme ovat todenneet hoitotuloksemme onnistuneiksi. Seuraamme huolellisesti asiakkaan hoitoa ja sen vaikuttavuutta koko hoitojakson ajan.

Jos kehitystä tai haluttuja hoitotuloksia ei 3-4 kerralla saavuteta, ohjaamme asiakkaan tarvittaessa yhteistyökumppaneille esim. OMI-terapiaan tai hänet lähettäneelle erikoislääkärille. Näin löydämme tehokkaasti ongelman ja toteutamme tehokasta sekä tarpeenmukaista hoitoa kustannuksellisesti ja laadullisesti. Konsultaation jälkeen hoito jatkuu vastuuterapeutilla.