LPG-hoidot

on Louis Paul Guitay:n kehittämä imurullaushieronta joka tapahtuu alipaineella. Katso LPG-hoitojemme esittelyvideo, jossa LPG-hoitoja esittelee LPG-hoitoihin erikoistunut fysioterapeuttimme, Mirja Pöllänen:

Huipputeknologialla parempia hoitotuloksia!

Cellu M6® Integral on terapeutin kolmas käsi

LPG-hoito on ainutlaatuinen, turvallinen ja luonnollinen hoitomenetelmä, jossa yhdistyy lymfakäsittely, faskiakäsittely, sidekudos- ja klassinen hieronta. Käsiteltävää aluetta hoidetaan laitteella, jossa itsenäisesti motorisoidut rullat muokkaavat kudosta alipaineen avulla. Rullat liikkuvat eri suuntiin ja eri nopeuksilla hoidettavan kohteen mukaan. Imurullaus voi olla jatkuvaa (verenkierrollinen vaikutus) tai jaksottaista (lymfauttinen vaikutus). Tutkimusta yli 25v, www.cosire-lpg.com Laite kehitettiin post-operatiiviseen kuntoutukseen 1980-luvulla.

LPG-hoidolla on merkittävä aineenvaihdunnallinen, kudoksellinen ja hermostollinen
vaikutus. Vaikutus on syvä ja laaja, myös pinnallinen. LPG-hoidolla on välitön vaikutus kipuun, jäykkyyteen ja turvotukseen.

• post-operatiivinen kuntoutus / turvotus, arvet, kipu, liikerajoite
• nopeuttaa palautumista
• hoitaa lihaskipuja
• venyttää lihaskalvoja- lisää elastisuutta
• nopeuttaa urheiluvammojen parantumista
• estää arpikudoksen syntymistä
• kiihdyttää rasvasolujen aineenvaihduntaa. Stimuloimalla beta-reseptoria rasvasolussa, solusta vapautuva energia siirtyy 90 % lihaksiin.